Saturday, February 2, 2008

Bang Camaro

Miller Lite hade en promogrej i tisdags, gratisshow med Bang CamaroMiddle East. Jag var där med Claire. Bang Camaro är grymt coola, jag har hört de är 22 pers men jag räknade bara till 16, kanske hade några ledigt eller så räknar de in ljus- och ljudkillarna, jag vet inte. Men med en trummis, en basist, tre gitarrister och 11 (!) sångare kommer man rätt långt! Musiken spann mellan Metallica och Kiss och var bra på ett kul sätt. Ringde som f-n i öronen ett dygn efteråt trots att jag stod en bit bak i baren och trots att jag inte tyckte det var speciellt högt. Kanske börjar jag bli gammal. Junis kommer väl gnälla för att jag inte använde öronproppar men det gör jag aldrig.

2 comments:

Unknown said...

Mycket konserter i Filips liv just nu! Kan inte anant än grina lite avundsjukt på denna sida pölen. Suck...

Det här sista lät jäkligt häftigt, så jag får väl surfa lite på det här bandet. Min gissning är dock att de inte har för avsikt att besöka Schwedenland sometime soon tyvärr.
kram!

Alex said...

11 pers på sång låter helt galet!

Såg att Blonde redhead ska komma till Debaser snart. Får se om jag kan klämma in en vända då.