Friday, July 24, 2009

And I'm free, free fallin'

Det är ungefär enda låten jag haft på hjärnan sedan i tisdags då jag sa upp mig. I onsdags var jag ute och firade en kompis födelsedag på The Tap där Bruce Jacques spelade (det finns bevis) och första låten han spelar när jag kommer in är, just det, Tom Pettys Free Falling. Och igår när jag sitter på The Tam och pratar Costa Rica med Erin, för det är dit jag tänker flytta, så spelas, just det, Free Falling på jukeboxen. Bra sammanträffande.

Så i höst, exakt datum ännu inte bestämt, flyttar jag alltså från Boston och till Costa Rica, där jag tänker plugga spanska och hitta något fältarbete. Känns som det är dags för förändring och känns som att Costa Rica blir just det. Kul, skoj och roligt, helt enkelt!

2 comments:

Alex said...

Shit vad spännande! Låter ju som en toppenidé!

Josef Nedstam said...

Du ä ju reeent galen! Precis fått grönt kort och allt, men det kanske du får behålla. Lycka till så ses vi snart